Första hjälpen
RapidReach är ett komplett, automatiserat larmsystem för hantering av första hjälpen-insatser. När du behöver mobilisera ditt första hjälpen-team är RapidReach den perfekta lösningen för en snabbare och effektivare larminsats.
Tillämpningar och fördelar
Vid första hjälpen-insatser hjälper RapidReach dig att:
- Mobilisera personal snabbt
- Registrera kvittenser, med valet att ange inställelsetid
- Förbereda meddelanden och mallar
- Göra riktade utskick baserat på var personal befinner sig
- Samla all data för enklare rapportering och efteranalys
Fördelar med RapidReach
- Alltid korrekt och konsekvent information levererad på några sekunder
- Tydlig presentation av kvittenser genom färgkodning
- Kortare svarstider
- Enkel återkallning av team när incidenten är över
- Mindre manuellt arbete frigör tid till andra brådskande uppgifter
- Fördefinierade larm minskar risken för misstag
System eller molntjänst?
Vi erbjuder både och! Du kan köpa antingen ett RapidReach-system eller prenumerera på vår RapidReach-tjänst. Om du är osäker på vilket som är det bästa alternativet för dig, besök vårt Resurscenter för att läsa mer om dina alternativ.
Läs mer här om vad du bör tänka på när du ska välja ett larmsystem för kriskommunikation och massavisering.
Vad våra kunder tycker
"RapidReach har moderniserat vårt tillvägagångssätt för att hantera första hjälpen-insatser. Vi gör inte längre några manuella telefonsamtal eller försöker kontakta personal via vårt högtalarsystem. Vi kan aktivera förkonfigurerade meddelanden på några sekunder, vilket sparar värdefull tid. Processen är lätt att följa, från början till slut. Vi är glada att vi hittade RapidReach. "
Head of safety, UK based Manufacturing Company