SYSTEMÖVERSIKT

Översikt

Med bara några få musklick får du vår webbaserade tjänst RapidReach ENS att kontakta alla personer på din larmlista. RapidReach kan användas vid alla typer av händelser då du behöver nå folk snabbt, t.ex. vid brand, produktionsstörningar eller nätverksavbrott. RapidReach kallar effektivt in personal och informerar kunder och du slipper leta i telefonlistor och ödsla tid på att ringa runt för hand.

Fördelar med en tjänst

  • kräver ingen installation eller underhåll av program eller hårdvara
  • tillgängligt överallt där du har internetuppkoppling
  • enkelt att integrera med befintliga externa system
  • lägre kostnader

Kort beskrivning

Vår webbaserade tjänst RapidReach Emergency Notification Service (”ENS”) kräver ingen speciell hårdvara. Du kommer enkelt åt RapidReach ENS via din webbläsare. Du abonnerar på tjänsten i ett, tre eller fem år och köper till samtalsenheter i block om 500 eller 5000 enheter.
Priserna börjar på 15.000 kr per år inklusive 500 samtalsenheter. Klicka på ”Kontakta oss” till höger och fyll i formuläret så hör vi av oss för att berätta mer.

SE HUR DET FUNGERAR   

Produktinformation

page_bulletRapidReach broschyr

page_bulletRapidReach ENS datablad

contact_btn_eng

contact_placeholder_img

SÄLJ


SUPPORT

LOKALT SYSTEM

Översikt

Om du föredrar att ha full kontroll över eget data och vill förfoga över egna telefonlinjer ska du välja ett lokalt installerat RapidReach-system.

Fördelar med ett lokalt system

  • all information lagras lokalt
  • alltid omedelbar åtkomst till systemet
  • enkelt att integrera med externa system
  • omfattande användande ger lägre kostnader (vissa av våra kunder använder sitt system upp till 200 gånger per dag!)

Systemalternativ

  • RapidReach Professional
    Klient/Server-system
  • RapidReach Enterprise
    Webbaserat system
  • RapidReach Options
    RapidReach är modulärt uppbyggt – du kan lägga till nya funktioner när som helst

TILLÄGGSOPTIONER

Översikt

Vi erbjuder en mängd olika optioner, både för utökning av funktionalitet och för integrering med externa system. Lokala system kan också utökas med stöd för ytterligare utrustningstyper.

Funktionalitet och åtkomst

Collaboration
Publicera dokument på en delad anslagstavla och registrera status på incidenter i en loggbok. Via telefonkonferenser kan du enkelt koppla samman nyckelpersoner för vidare informationsutbyte.

Recipient WEB Portal (RWP)
Ge personerna på dina larmlistor ett eget webbgränssnitt där de kan uppdatera sina kontaktuppgifter och ta del av anslagstavlan och loggboken.

GeoCall
Låter dig snabbt och enkelt göra utringningar baserade på geografiskt område.

Aktivering och integrering

Data Connection Platform (DCP)
Automatiserar import av data till RapidReach. Namn och kontaktuppgifter importeras utan manuellt arbete.

Call-Out Engine (COE)
Gör det möjligt för externa system att skapa och starta utringningar via textfiler.

Scenario Engine (SE)
Låter externa system starta fördefinierade utringningar (s.k. scenarion) via textfiler.

RapidReach API
Låter externa system starta fördefinierade utringningar (s.k. scenarion) via en DLL-fil.

PLC
Låter externa PLC-system starta fördefinierade utringningar (s.k. scenarion). Säljs med 14-portars PLC-enhet.