KATASTROFHANTERING

RapidReach är verktyget som hjälper dig att automatisera all kommunikation vid katastrofhantering. Med RapidReach sparar du liv, tid, egendom och pengar!

RapidReach hjälper dig att

  • bemanna krisledningscentralen och kontrollrum
  • kalla in nyckelpersonal och beredskapsteam
  • rapportera till ledningsgruppen
  • informera externa organisationer
  • informera kunder och leverantörer
  • varna allmänheten
  • uppdatera media

Fördelar

  • snabbar upp all kommunikationshantering avsevärt
  • leder till snabbare åtgärder
  • låter operatörer fokusera på andra uppgifter
  • minskar risken för fel orsakade av mänskliga misstag
  • garanterar att alla får samma information, vid samma tidpunkt

System eller tjänst?

Vi erbjuder båda alternativen! Du kan antingen köpa ett RapidReach-system eller abonnera på vår RapidReach-tjänst. Om du är osäker på vad som passar dig bäst, besök vårt Resurscenter där vi hjälper dig att jämföra alternativen.

SÅ HÄR SÄGER VÅRA KUNDER

”Det är ett snabbt sätt att kontakta många personer på. Meddelandena är tydliga och koncisa – systemet ger inget utrymme för tvetydighet.”

BOC Gases, Brinsworth, Storbritannien

”Vi valde RapidReach för att systemet lever upp till de krav vi ställer på våra redskap för katastrofhantering.”

Ringhals kärnkraftverk, Sverige

”RapidReach frigör vår personal från tidsödande manuell utringning. Operatörerna kan istället ägna sig åt andra uppgifter som är brådskande i samband med översvämningar.”

Cuxhaven Harbour Authority, Tyskland